თქვენი კომპანიის წარსული წარმატებების ცოდნამ შეიძლება გავლენა მოახდინოს თქვენი პერსპექტივების შესყიდვის გადაწყვეტილებებზე, რადგან ისინი შეძლებენ წარმოიდგინონ თავიანთი წარმატება წარსული მომხმარებლების წარმატებაში. კლიენტებს სურთ მოექცნენ ისე, როგორც.
ყველა ბიზნესს აქვს თავისი ამბავი. მაშინაც კი, თუ თქვენ აწარმოებთ სტარტაპს, შესაძლოა არ გქონდეთ ცვლილებებისა და ზრდის ხანგრძლივი ისტორია (ჯერჯერობით), მაგრამ სასიამოვნოა საუბარი იმაზე, თუ როგორ მიხვედით იქამდე, სადაც ხართ შესახებ გვერდზე.
ჩვენი ხედვა
ყველა კარგი კომპანია დაფუძნდა იდეაზე - ის, რასაც ამჟამინდელი ბაზარი შესაძლოა ჯერ არ გვთავაზობდეს. რა იყო თქვენი იდეა? გამოიყენეთ ეს "აჰა!" მომენტი, როგორც საყრდენი წერტილი თქვენი კომპანიის ამბის თხრობისას. რა იყო გამოწვევის წინაშე თქვენი კომპანიის განვითარებისას? როგორ ჩამოაყალიბა ამ გამოწვევამ ან აღმოჩენამ ის, რაც დღეს ხარ?